ראיון עבודה בשירות לקוחות


 
עבודה בשירות לקוחות היא לא תמיד עבודה פשוטה, בין השאר משום שלעובד אין תמיד את השליטה על התגלגלות השיחה. נציג שרות לקוחות  יכול לעשות ולתת את הטוב שביכולתו ועדיין לקוחות יכולים להישאר לא מרוצים, כועסים, מתלוננים ועוד, לכן הטיפול במצבים כאלה הוא רגיש וחשוב במיוחד. אמנם מקומות עבודה אשר מקבלים עובדים עבור שירות לקוחות מעניקים קורסים מטעם מקום העבודה ומכשירים אותם לכך, אך, עדיין  יש צורך בתכונות ויכולות מסוימות, שהמעסיק מעוניין לראות בעובד ושמהם ניתן יהיה לפתח נציג שירות לקוחות מוצלח. 
 
ההכנה לראיון עבודה בשירות לקוחות כוללת בשלב ראשון  הגדרה של התכונות, מאפייני האישיות, הכישורים  הנדרשים  לתפקיד כגון הבנה מהירה של בקשת/ תלונת הלקוח, יכולת ביטוי טובה,בע"פ , הקשבה, סבלנות, כמו גם  יכולת לנהל שיחה ביעילות, ובהתאם ליעדי הזמנים המוקצבים, יכולת " לתת שרות ב"ראש גדול", לקחת אחריות על הלקוח, ולא "לטרטר" אותו. מוטיבציה לתפקיד,.יכולת לקבל כללים של המסגרת לקבל מרות, ולעבוד בצוות  ועוד ועוד.
 
חשוב גם "האיך" לא רק "המה "כלומר  חשובה מה אומרים ללקוח  ואף יותר ימכך איך ובאילו טונים אנו מדברים אליו , האם  הטון הוא אמפאטי, חם או קר ומרוחק? ועוד.
 
חנה סתיו קוטשר, פסיכולוגית תעסוקתית  מנוסה מאד המעניקה ליווי וייעוץ לקראת ראיונות עבודה, סימולציות, מרכזי הערכה ועוד. 
 
למידע נוסף אודות השירותים שאנו מעניקים  צרו קשר  או חייגו לטלפון שמספרו 054-9401209