הכנה לראיון עבודה בשירות לקוחות


עבודה בשירות לקוחות היא יותר מורכבת ומאתגרת ממה שנראה במבט ראשון.. מהסיבה הפשוטה שלעובד אין תמיד שליטה על היכן שהדברים עלולים להתגלגל. עובד יכול לעשות ולתת את הטוב שביכולתו, ועדיין לקוחות יכולים להיוותר לא מרוצים, כועסים, צועקים, מתלוננים ועוד. הטיפול במצבים כאלה הוא רגיש וחשוב במיוחד. כמובן כי במקומות עבודה אשר מקבלים עובדים עבור שירות לקוחות מעניקים להם קורסים מטעם מקום העבודה ומכשירים אותם לכך. מנגד, יש עדיין תכונות ויכולות שמעסיק מעוניין לראות כי טבועים בעובד ושמהם ניתן יהיה ליצור עובד שירות לקוחות מוצלח.

כדי להגיע עם הכנה לראיון עבודה בשירות לקוחות חשוב לזכור כמה דברים. יש להפגין ביטחון אך לא להפגין ביטחון מופרז. יש להפגין יכולת להזדהות עם אדם ולתת לו יחס אישי, אך לא להישאב למקום של מעורבות   רגשית רבה  מדי. חשוב להראות רגישות ויכולת הכלה  וסבלנות ללקוח  אך גם אסרטיביות ובקיצור – התהליך  יכול להיות מאוד מבלבל.

חנה סתיו קוטשר פסיכולוגית תעסוקתית הקימה חברה לצורך ליווי וייעוץ לקראת ראיונות עבודה, סימולציות, מרכזי הערכה ועוד.

באם אתם רוצים לקבל הכנה לראיון עבודה בשירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר תפנו לחברת של חנה סתיו קוטשר ותוכלו לראות תוצאות בראיון העבודה שלכם.

 למידע נוסף אודות השירותים שאנו מעניקים  צרו קשר  או חייגו לטלפון שמספרו 054-9401209